lördag 20 december 2014

En lång resa och sedan väntade paradiset!!!

Vi började vår resa vid  halv fem på em i Sverige och tio och en halv timme senare landade vi i Fort Laudedale. Vi var så glada att M skött sig så exemplariskt, men då visade det sig att det skulle ta oss ytterligare två timmar innan vi fått väskor och gått genom customs. Jag delar ut ytterligare en stjärna till M för att han inte fällde en tår och samarbetade hela tiden.  Men efter det blev vi hämtade och körda till gården. Väl där däckade vi i varsin säng och när vi sedan vaknade trodde vi att vi hamnat i paradiset. Jag ska bildligt ta er med på en liten rundtur senare. Jag var ju med i Florida första året men då hyrde vi en gård vilket inte går att jämföra med detta. Men eftersom jag hittar lite så gav jag mig av på frukostshopping. M tyckte det var toppen när jag kom tillbaka med lådor av färsk mango, ananas och vattenmelon. 
Vi har även passat på att prova poolen och hälsa på Ben i karantänen! Han verkar trivas lika bra som oss! 

Frukost i solen såklart!

Matchat


Bra jobbat chefen!!


Checkar in hoppbanan


Ben njuter i sin hage!!



En liten nap på eftermiddagen. Tack Jossan för att du ställde upp som nanny ;)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...